فرمانده انتظامی: سارق حرفه ای در مراغه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی: سارق حرفه ای در مراغه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مراغه گفت: سارق حرفه ای با 20 فقره سرقت و سازمان دهنده گروه غیراخلاقی در شبکه های اجتماعی تلفن همراه در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش روز پنج شنبه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مراغه، سرهنگ سهراب رحیم زاده، افزود: درپی وقوع چندین فقره سرقت ازخانه باغ در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان دردستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و پاسگاه آیت الله غفاری قرار گرفت.

وی اظهارکرد: کارآگاهان آگاهی این پاسگاه با بررسی مستندات و شواهد و مراقبت های شبانه روزی موفق به شناسایی هویت سارق شده و او را در مخفیگاه خود در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: ماموران از مخفیگاه سارق تعدادی وسایل مسروقه خانه باغ از جمله موتور آب، کلمن آب، اره، بیل، پیک نیک، لاستیک یدک خودرو و آچار کشف کردند.

رحیم زاده یادآوری کرد: متهم به 20 فقره سرقت خانه باغ و یک فقره سرقت انباری اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی از مردم خواست بر روی دیوارها و پنجره های منازل خود حفاظ مقاوم نصب کرده و با انجام اقدام های پیشگیرانه فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان بگیرند.

فرمانده انتظامی مراغه همچنین از شناسایی و دستگیری سازمان دهنده گروه غیراخلاقی در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد چندین گروه ادمین خلاف عفت و اخلاق عمومی در شبکه های اجتماعی تلفن همراه راه اندازی و آن ها را مدیریت می کرد.

سرهنگ رحیم زاده افزود: این فرد در تلگرام، یکی از شبکه های اجتماعی تلفن همراه اقدام به راه اندازی و اداره گروه خلاف عفت و اخلاق عمومی کرده و 200 نفر را در این گروه جذب کرده بود.

وی یادآوری کرد: با توجه به حساسیت موضوع و پس از اخذ دستورهای قضایی، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت که با بررسی های تخصصی، علمی و فنی مشخص شد که ایجاد کننده گروه مزبور، فردی مشخص است که در شبکه های اجتماعی دیگر تلفن همراه نیز فعالیت دارد.

رحیم زاده ادامه داد: با روش های مهندسی اجتماعی و دیگر روش های علمی و تخصصی برخی از مشخصات شخصی متهم از جمله نام مستعار کشف و در شبکه های اجتماعی دیگر از جمله وایبر، تصویری از متهم استخراج شد که با عکس بارگذاری شده در شبکه تلگرام همخوانی داشت.

وی گفت: متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع : ایرنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394برچسب:, | 14:24 | نويسنده : شهروند مراغه ای |